2012-08-15 | 11:46:50

120815

var ett tag sen jag skrev nu. farmor har tom skrivit till mig på mailen och sa att jag måste ju ta och skriva snart. men jag jobbar på och hinner inte sitta något vid datorn alls. plus att åskan tog vårat internet och vägrar lämna tillbaka det så det är också lite trist haha.
 
men annars, livet leker här i arjeplog och jag har det bra. hänger för de mesta med min familj och jag kan inte säga mer än att jag mår super bra!
 
jag skulle egentligen vara ledig nu i 2 veckor men jag sa att jag ville jobba så jag tar hant om frukost&lunch på kraja. och det går super bra det med. lite ansvar och sånt och det gillar jag. i helgen ska jag till pite med fia! och så taggad som vi är går inte att förklara. det kommer bli awesome. tro mig!
 
och ni som känner mig, jag gillar verkligen inte barn men har hängt mkt med thea nu och hennes 7 veckors son hugo. och jag vill typ hålla i han hela tiden, jag är typ kär.
 
i helgen var de fest också hos mig och bergman, eller ja mest hos mig eftersom jag bor längst ner men vi var utanför och hade det as nice. både fredag och lördag. på lördagen var det också kubbturnering på kraja, de var faktiskt riktigt roligt och se. man skulle nästan vart med och vunnit skiten.
 
jag är på jobbet nu och lunchen har typ precis startat. så väntar på att lite folk ska komma och käka, personalen har redan vart här och käkat. ikväll blir det väl chill, ska nog ladda hem några avsnitt här när jag har internet.
 
fia färgade tom med mitt hår igår, eller utväxten och de blev faktiskt riktigt bra. så nu är jag "sommar"fräsch fast sommarn är fan inte ens här.
 
det var väl de jag kommer på nu jag kan berätta. jag kommer försöka komma igång att skriva här när jag får tillbaka internetet. för just nu går de ikket. ha de så bra min kära familj där hemma och mina kära vänner. puss & kram!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: