2012-08-23 | 08:14:41

120823

i veckan har de väl faktiskt inte hänt så mycket. jag har jobbat, slitit och försökt tränat.
 
måndags: jobbade, tränade, hängde med jenny erik och thea, vi spelade med andra ord.
 
thea- det är som en trumpet.
lina- fiol
thea- RÄÄTTTTT!!
 
hahahha?
 
tisdags: jobbade, åkte snygg bil till luleå med grabbsen för hockey match (luleå vann med 3-1), åt på max sen for vi hem.
 
onsdags: jobbade, raggade runt med patrik och niklas, raggade runt med soffan, emelie, rebecca och kerstin och hade jävligt roligt, åkte och gjorde marielle sällskap, åkte hem och la mig.
 
torsdag som är idag, och ja jag sitter på jobbet. och längtar tills det är helg, för på lördag kommer min mormor hit. plus att jag ska till arvidsjaur och bo på hotell och kika på björn rosenström, KOMMER BLI AWESOME!
 
ne nu ska jag käka frulle och deppa för att soffan snart lämnar mig här i arjeplog och åker till kalmar. men som sagt, jag ska våldgästa henne och bo där i kankse en månad eller så. vem vet, jag är ju som sagt väldigt spontan av mig.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: