2012-08-24 | 07:55:00

Här kommer bilder från mobilen..


hade fest på vår gård. armbanden som tillhör min familj :)


kubbturnering haha. och ett "kärlekspar" tyckte jag iaf.

från vår gårdsfest. och från när vi spela kubb för ett bra tag sen.


1. promenad på öberget. 2. fick en "liten" imsdal" av tommy. 3. jag och fia med våra snygga kepsar (damn it feels good to be gangster. 4. vi trimmar gården. 5. fia trimmar. 6. paket till min söta vän fia som hon ska ha till hon åker till skolan i kalmar.


min bil på bärgningsbilen i aborrträsk. och så en bild på mig och biffen.


åker motorcykel med nypan när jag var hem en sväng. är lite kort för att hoppa på. och en bild på utgången, hahaha!


ida anna och jag :)


överraskade anna på flygplatsen, haha <3 haha snygg tjej

 
ida och jag på mini förfest och sen tog vi världens roligaste och härligaste cykeltur till örta och drack med några gamla vänner, så här är en bild på mig och min gamla vän johan.


haha familjen!!


haha obehaglig kille???? och en bild på renarna som ligger uppe på galtis vid vårt andra hotell lodge och solar.

 
sofia, biffen och johan som tyckte de var roligt att bada efter en liten båttur på hornavan :) sen bilden när vi sitter på uteservering i pite :)

jag marielle biffen och tommy försöker trixa lite med flaskan, biffen klara de iaf :) tommy jag och biffen :)


jag viskar hemligheter till biffen. sen mina fina tjejer, sofia och marielle


watercross i sjöboda! jag och fia i typ av samma thissa som vi kom på att vi typ hade lika, haha.


jag och marielle var ensamma på dansgolvet på kalles hahha. biffen och jag köpte 2 st av dom största paraplyerna på coop. ingen kom förbi oss typ haha!


jag och fia <3 och fia med as sköna blubben.


daniel mår inte så bra :P blubben på natten som skulle sova som en prinsessa haha.


påväg mot luleå, fick köra tobias snygga crystler. LULEÅÅ match, jag var taggad kan jag lova.


rebecca hitta snygga jackan att ha för att städa lite i frysen. sen min nya kompisar jag har skaffat mig här i arjeplog.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: