2012-08-15 | 13:58:56

Hihi, jag är faktiskt lite extra glad idag

wiiie, så roligt. jag fick erbjudande att få ansvaret att fixa 12 st olika sallader och 4 st olika dressingar. så nu har jag suttit här vid datorn och hittat exakt 12 goda sallader och 4 dressingar. så nu har jag och rebecca (som är kock här) fixat och donat. och vi är grymt taggade att fixa de. men suger att hon inte ska jobba lunch nästa vecka när allt detta ska ut då. så nu har jag taggat upp henne på att ringa daniel (chefen) och fråga om hon får jobba då istället :) haha! så hoppas hon får, för vi är ett sjukt bra team!
 
ville bara berätta, för jag vart nöjd som fan att få ett litet ansvar, kanske inte det roligaste ansvaret men vafan.. jag är as nöjd och tycker de är skit roligt att få bestämma och fixa och dona. hoppas ni som äter här kommer att gilla de :)
så imorgon ska vi börja göra dressing och lite sallad av de som redan finns inne. så blir ett långt pass imorgon, men de är de värt!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: