2012-08-16 | 08:38:37

Part of me

igår efter jobbet hämtade jag upp fia, vi chillade lite utanför jag sen skjutsade jag tösen till hennes jobb. åkte hem och bytte om så tog jag och thea en promenad runt spångarna! sjukt härligt väder och bättre sällskap kan ingen hitta. kom hem och då gjorde jag och bebbe köttbullar med makaroner. väldigt trevligt, speciellt nu när han ska åka bort och vara borta till måndag. haha, tråkigt när man aldrig får se han nästan grabbsatan.
 
efter maten åkte jag till thea. jenny kom hon också. vi satt och snackade om allt men tillslut hämtade jag fia. så vi åkte direkt till thea igen. biffen, johan och bebbe kom och vi satt på altan och pratade lite skit. en riktigt trevlig kväll. men sen skulle jag hem och sova men blev att vi tog en ragg upp på galtis och sen åkte vi hem igen. haha.
 
nu är jag på jobbet men lite jobbigt när man är sjuk. vill bli frisk! pillerna jag har köpt hjälper definitivt inte.
blir länge på jobbet idag, för jag ska fixa och ordna med salladerna med det vi har hemma. men vi har faktiskt inte så myckte just nu så hinner nog hem och får tvätta lite byxor som jag kan ha till pite. är jag taggad? ja att jag är. nog det enda jag och fia pratar om, WORD!
 
nu ska jag gå och ta in lite disk från restaurangen, hoppas ni har det bra allihopa. vet inte ett dugg hur ni alla mår där hemma, men jag bryr mig och med det här vill jag att ni skriver hur ni mår anintgen i kommentarer eller på sms eller någonting. för jag vill veta hur de är med er alla! massa kramar och pussar.
 
 
days like this I want to drive away.. pack my bags and watch your shadow fade!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: