2012-08-23 | 08:09:57

Pite helgen, i love it

sitter på jobbet nu, blev väckt av marielle att en buss ville ha frukost kl 7 istället för att gå som andra gäster kl 8. så var bara att pallra sig upp. som tur var så var de marraballa som ringde och hon hjälpte mig att plocka fram allting så jag skulle hinna. de är en sann vän/kollega det!
 
men helgen därimot, jag och fia for till pite vid kl 13. haha går ju som sagt aldrig att ha en tråkig dag utan soffan. vi stannade i arvidsjaur, var på systemet, träffade 4 flugor på en smäll (daniel, thea, erik och hugo) haha, sen började våran resa änu en gång mot pite. väl där så drog vi på stan, köpte en tröja och så satt vi och käka på en uteservering plus en öl på det. sen drog vi hemåt och då kom de in allt folk, vi fixade till oss och gjorde oss snygga och började våran kväll, vi drog till parken och satt där och drack, sjukt mysigt och vi blev bara fler och fler. sedan drog vi på kalles som är en utav krogarna i pite. men ja, jag tyckte de mer var en typ pub men int vet ja.
 
kvällen slutade för otroligt bra med massa kattskämt innan man somna. lördagen blev de chill tills vi gjorde oss klar till watercross em. började ju så klart spöregna, så jag och biffen gick in och köpte dom 2 största paraplyerna. haha. ingen kunde komma förbi oss när man gick där de var trångt, hihi sorry.
 
efter en hel dag på sjöboda så åkte vi hem och jag gjorde mig klar ännu en gång så var de partaj igen. vi hoppade från hus till hus och sedan till kalles igen. somnade lika gott igen fast en orolig lina var de då, för biffen var försvunnen men visade sig att han var i andra huset.  haha. blev lite skämt där på natten med, (kattskämten osv).
 
dagen efter blev de käk på stan, sen åkte vi och packa alla våra saker och började dra oss hem. var hemma en skaplig tid, hängde lite hos ingela (biffens mamma) och pratade lite. sen drog vi hem till jag och kikade tv. sen var de bara att gå och lägg sig för jobb nästa dag.
1 Kommentarer
Annika:

De är sååå kul att läsa vad som händer uppe hos dig gumman! ÄLSKAR DIG

Svar: ja och eftersom jag är så dålig på att höra av mig till alla så är det skönt att skriva av mig vad jag gör osv. :) ÄLSKAR DIG MED MAMMSEN!
Lina Hagström

2012-08-23 | 08:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: