2012-12-09 | 01:28:07

...

 
nu håller jag på kollar på lite kläder, vill så gärna shoppa hem ett par byxor. älskade dr denim. tror jag gör de, så får man betala i februari, hur fett är inte det?
 
imorgon (söndag) så är det min lediga dag och sen jobbar jag på måndag till 15.00. då ska allt vara packat och klart och vi far mot sandviken. bebbe ska köpa en bil av jonas. så jag och tobias ska följa med som sällskap. ska bli väldigt rolig roadtrip, men det blir iaf bara vara där till tisdag och sen fara hem igen. på onsdag jobbar jag och tobbelito åker ju till slovakien! han får iaf riktig semester, även till något han älskar. han ska se på hockey.
 
själv får man jobba arslet av sig så man får in några cash på kontot. längtar tills jag får lönen i januari. kommer vara en fet slant tror jag.
 
annars här i livet går de bra, jag jobbar och sliter. idag saknade jag sandviken/järbo lite extra. känns tugnt ibland att man är så långt bort från sina vänner och familj. men endå, inte är de så långt. jag bor ju egentligen inte så långt borta, jag bor ju inte i ett annat land. bara ett annat län. hoppas jag får träffa alla i jul. då kommer jag hem, hoppas jag blir kvar över hela 3 dagarna. skulle göra mig riktigt glad.
 
nä nu ska jag väl endå gå och lägga mig kanske. så jag orkar upp imorgon, tänkte ta mig till gymmet på hornavan. på torsdag ska jag träna med en PT som heter Henrik här i Arjeplog. de ska dock bli väldigt intressant!!!
 
puss och kram, saknar er alla!!!!!
 
 
hittade en rolig bild från alla tider som jag och min bästa vän anna haft! vi måste få de att bli fler bilder, för våra liv är inte slut ännu och vi har för mycket vi ska hinna med tills vi dör.
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: