2012-07-02 | 16:15:05

120702

städat och gjort klart här i lägenheten så man slipper det när man kommer tillbaka. nu ska jag åka och göra lite ärenden och sen börjar jag jobba. så efter det kanske jag sover nån timme sen åker jag till sundsvall för lite frulle med alexandra som jag jobbade med här i vintras. ska bli så roligt och träffa henne igen :)

hade ju mustang som event igår! och dom tyckte de var så roligt att jag också skulle till power meet i en mustang så jag har fixat så vi får komma till deras klubb och allt! ska bli riktigt roligt. fick se alla deras bilar i dag och fyfan, tänkte fan ta med mig en hem.

ne nu lär jag fara, börjar 17.00. men ja, hoppas jag hinner se några hemma iaf. jag har mycket att göra när jag är hemma men kom ihåg att ni är inte bortglömda för att jag inte hinner ses. jag tänker på er alla varje dag och hur mycket jag saknar er och att jag vill att alla ska komma upp hit när jag har inflyttningsfest nån gång! jag älskar er alla, glöm inte de!

ha de så bra.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: