2012-07-15 | 21:39:32

120715

nyss kommit hem från jobbet. fick jobba 2 h idag haha. men det gick snabbt och bra. vaknade i morse med biffen tim och tommy i sängen. blade hade flyttat sig till soffan. haha, vilken kväll!! vi bestämde oss för att käka pizza, så vi promenerade faktiskt till verona. det kan man inte tro om man hänger med dessa pöjkar. men familjen håller ihop som sagt. vi vart ett gäng som käka och de var sjukt trevligt. gick till silvermuseet och kolla på bildspelet, kollade på det för första gången idag haha. så blir nog en tradion jag kommer köra med varje söndag som alla andra arjeplogare. vi gick och la oss i gräset och chillade. men jag fick skjuts och hämtade min bil hos biffen och hämtade dom andra. vi åkte till kraja och hängde där och det var sjukt roligt. vi pratade om helgen och allt. vi kom på att göra mat så vi åkte och handla och det fick bli köttbullar, makaroner och brunsås. as gott!! sen var det chill, eller ja jag städade lite och höll på sen fick jag reda på att jag skulle jobba!

helgen var sjukt roligt. bra helg på länge! nu måste jag vara social med min la familia. men har iaf skrivit lite grann så ni vet att jag lever.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: