2012-07-18 | 16:09:44

120718

igår var jag och moa till tärna och lämnade saker till bergman erik och niklas. så fick pojkarna lite fika också. rolig roadtrip! la mig och kikade the middle när jag kom hem. lina mongot ringde och var sjukt pigg och fråga om vi skulle byta pass. jag sa ja. på morgonen tio i 5 så ringer hon igen och hon var vaken och ville jobba så blev som det var först haha. så rolig.
 
idag har jag sovit länge, men direkt när jag klev upp så drog jag till lina och fick lchf tacopaj som var SKIT god. så skulle lina lära dricka mig rödvin men gick ju sådär. men hade sjukt trevligt, prata om allt och skratta och hade sjukt trevligt helt enkelt!
 
nu är jag hemma igen. ska göra mig klar. ska snart dra och jobba. var bara 2 bussar som kom idag så det blir nog en tidig kväll. imorgon är man ledig också, så otroligt skönt. sen mördarpassen i helgen. bara att bita ihop. men roligt är det. ska vara bartender på lördagen till marielles brors bröllop.
 
ha det bra.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: