2012-07-20 | 15:16:22

120720

blev jobb idag och fyfan va jag var trött. men jag gick upp iaf! men de var 1 buss så vi slutade kl 9. så inte länge var man där. åkte hem och sov till 13.00 och det behövdes. tog en celsius och drog ut på intervaller. men mina benhinnor mår inte bra än, jag knaprar dom jävla pillren för att det ska bli bra men går lite segt. men det stoppar fan inte mig nu, trött på att jag har bortförklaringar till att träna. nu jävlar!! alla ni som läser, puscha på mig!!
 
nu ska jag väl ta en dusch och sen ska jag nog hänga med lina, vi ska dricka lite rödvin (hon säger att jag måste lära mig det) så det är väl bara att bita ihop.
men imorgon jobbar man fm och sen bartender på kvällen. eller har jag redan berättat det? inget bra minne där.
ha det bra allihopa.
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: