2012-07-23 | 21:50:34

Helgen

fredag:
jag skulle ju egentligen vara med lina men hon var så trött så jag drog till jenny. fick grillat av henne och erik. vi ville hitta på något roligt så blev att skjutsa med gevär på lerduvor. jag träffade 3 eller 4 st av typ 10 kanske. jag var jätte stolt. fast stod lite konstigt och geväret var alldeles för långt :P men det var sjukt jävla roligt!! ska verkligen pröva på mer att skjuta. bebbe och tim ville ha fylleskjuts till båtsjaur och självklart ställer man upp. så fick köra fin bil med (tims bmw). var nån som kallas rally som var stört skön och så var de andra folk där som var grymt trevliga. hade jätte trevligt. men sen fick bergman ett sms och vi drog direkt efter han fick det. det var tydligen liten festival i sorsele som heter hamnen gungar. så vi åkte dit direkt! haha var ganska kul fast jag var nykter för det var roligt och kolla på hur alla såg ut och när alla var fulla. drog hemåt och somnade fort. faktiskt riktigt trevlig kväll med grabbsen.
 
lördag:
upp och jobba kl 5. var kanske inte smartaste idén att åka till sorsele men upp kom jag. blev inte jobb länge, så åkte hem och sov nån timme. duschade och drog till nästa jobb (bartender) och det var riktigt roligt. fan kom inte ihåg allt vad man gjorde men gick jävligt bra endå. jag och marielle stod och gjorde goa drinkar och en alldes egen av misstag. vi råka spilla i rödvin i rosapantern drinken och de blev fan riktigt gott. så en ny drink där!
kom väl hem halv 3 och på natten hade jag besök hos mig. både fylleskamänniskor och inbrott. lite läskigt men ja, så ingen plånbok har man nå mer. så har absolut inge bevis på vem jag är. men får se hur allt blir. men surt är det!
 
söndag:
upp och jobba igen kl 6, jobbade i en timme för jag var helt död. så åkte hem och sov till 18 typ. tog på mig träningskläderna och tog en intervaller träning runt spångarna. sjukt skönt var det. hängde lite med fia och sen drog jag hem till lina och chris, fick bullar och så drack vi vin. fick ett rum hos dom också, så sov där hos dom. vill ju inte direkt sova hemma nu när jag vet att det är nån som vart hos mig. känns lite läskigt faktiskt!
 
måndag:
åkte direkt till jobbet och hade as roligt. lite bus och städade köksgolvet som såg ut som jag vet inte vad. så vi hade riktigt roligt idag på jobbet. åkte till kraja och hängde lite. fick skjutsa en camping gäst till sjukhuset för han hade problem med ryggen. så han var enormt tacksam. satt och väntade på han på sjukhuset och allt. snäll flicka jag :) åkte tillbaka till kraja och väntade på att fia skulle sluta. men gav upp ganska fort så drog hem, tog på mig träningskläderna igen och tog en intervaller igen. och denna gång var skönare, för jag tog i mer och klarade mer. så de var sjukt roligt. åkte med fia lite grann, men vi skilldes ganska snabbt så då åkte jag och moa upp till hatten och solade. vi har världens coolaste solarium. ska knäppa bild, går och göra allt med den. den är sjukt nice. fick färg direkt också. moa och jag åkte till alicia och pratade lite. sen hämtade jag upp fia och vi tog en cool raggnings trip. haha, så roligt! så nu har vi hängt några timmar i bilen med massa bra musik. kommer fan gå under när fia åker tillbaka till kalmar för skola. kommer fan bli ledsen i ögat.
 
vi har tom bestämt att imorgon ska vi vara fina damer som ska gå till kyrkan och kolla hur den ser ut (jag har inte kollat in i den än) och sen på silvermuseeumet. haha. men faktiskt intressant man får veta väldigt mycket om hur arjeplog var förr osv. ganska häftigt. ni borde åka hit och kolla. tror jag iaf, tror det är ganska coolt. haha!
 
nu ska jag duscha, lära jobba imorgon med. jag som längtade att få vara ledig, men money money. ha det bra. nu har jag iaf skrivit lite grann, så hoppas ni har lite att läsa :) PUSS PÅ ER!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: