2012-07-23 | 22:24:38

Pic


jag alltså faktiskt jag har stått utanför borgvattnet, sjukt läskigt. en rolig sak därifrån var att vi gick på kyrkogården och jag säger, kolla han hette rambo. frida "ne HON hette BARBRO" hihih


silveryran i bilder. hardcore superstar, johan&tomas dansar, watercross, jag och mina 2 snygga brudar, tim biffen & jag på natten i sängen och sist men inte minst, tobbe.


tommy som låg på golvet och sov. vi var redan 4 bärs i min säng, haha stackarn.


vattenkrig och chill med la familia. har världens roligaste film på när vi hade de. men synd att de inte går att lägga ut.


intervaller :)


lina försöker lära mig att dricka rödvin, var så där.. inte min grej direkt!!


min as goa drink jag hitta på jobbet när jag skulle jobba kväll. så blev de en arjeplog sunrise ;)


jenny skjuter lerduvor.


jag skjuter lerduvor haha.


min och linas skylt till patrik och niklas. haha, så rolig. remidjen betyder bestick på pitemål!


niklas blev springpojke också för han kom försent till jobbet, så var bara att skala apelsin till mig (eftersom jag inte kan göra de)


lina höll på dö när jag sa när jag såg ett björnbär att sånt åt jag i turkiet. men visade sig att jag hade helt fel, och de var mulberry jag åt haha.


bartender på bröllop!


en ny lek på jobbet, vart är de bästa chillstället.


jag har bästa chillstället och nickepicke jobbar, han skulle orka ha vatten i hela den där bunken och jag säger att han inte är stark nog och han säger håll käften åt mig, så kommer han tillbaka med mindre än halva och ja, han orkade förmodligen inte ;) men vart ju fan vatten överallt i hela köket haha!


jag och fia åkte upp på galtis och kikade, såg detta. sjukt fint var de. man ser kanske inte så jätte bra men solstrålarna var bara på vissa ställen.
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: