2012-06-19 | 20:54:51

120619

marielle ringde och väckte mig idag att jag skulle med på möte. så det var bara att slänga på sig kläderna och pallra sig upp. gick snabbt och vi åkte till nellys för lite morgon fika. åkte till sommar repan sen och hängde med jenny och carro. finns inte så mycket att göra när man inte jobbar. åkte hem efter några timmar där och då tog jag en pw/jogging tur på 6.45km. hade ny bra musik i öronen och det gick riktigt bra. fick upp pulsen som fan och svettades som en gris och då känns det att man lever.
 
fredrik hämtade upp mig och vi tog en raggarrunda, och tur var det att han hämtade mig för jag skulle ju på provsmakning med jobbet om menyn på kraja kl 17. kom hem och skyndade mig in i duschen och slängde på mig kläderna för jenny hämtade mig och så drog vi till kraja. fick smaka förrätter, huvudrätter och dessert. riktigt goa rätter har dom på kraja som man inte har smakat förr så nu vet jag exakt vad jag ska ta när det blir nån kväll där.
 
åkte därefter till jenny där några tjejer var och kollade på milton. han var glad att se mig, sååå roligt :D jag och carro gick upp med jenny sen till henne och svamla lite och kollade på bakelser i bakböcker. så nu är man gode sugen på att göra nå men jag orkar inte. för jag åkte nyss därifrån och la mig här i soffan. helt slut! blir en lugn kväll och kommer väl somna snart. så med detta inlägg säger jag GODNATT!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: