2012-06-25 | 22:46:14

120625

idag klev jag upp rätt sent. låg och kollade på the middle gode länge så somnade rätt sent också. tog en promenad till kraja så var där ett tag och chillade. följde med jenny och mille hem till dom och vi tog en liten promenad sen åkte vi och stor handla. ska börja handla med jenny för hon hitta många saker för bra priser!

biffen kom och vi åkte och slängde sopor och åkte därefter till frasses och käkade, vi ångrade att vi åt där för egentligen tänkte vi äta makaroner och korv. sen somna biffen i soffan och jag satt och sökte lite jobb.

sen kom jenny och erik hit och hälsade på och hade med sig en AS god paj som jenny hade gjort idag. vi började planera lite över min och bergmans gård, för det är väldigt stökigt här. så imorgon ska jenny jag och biffen ta bort all skräp. vi fick tom igång gräsklipparen som inte har användt på några år om man ser på gräset så det ska erik komma hit och hjälpa till om imorgon med.

så nu ska det bli fint här, sen ska vi fixa myggnät för det är så jävla varmt i lägenheten så man fan håller på dör. så det är tur man hänger med grabbar så man får något gjort här. så mysigt också att man har som typ ett hus också. kan bli jävligt många fester här på vår nya fina gård som vi kommer fixa imorgon.

men nu ska jag och biffen kolla på the middle, blir ju att kliva upp tidigt imorgon så man får något gjort här! blir tom frukost på kraja.

annars är allt bra och livet leker, får berätta om midsommaren senare nån gång.

puss på er hejdå!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: