2012-06-28 | 22:36:04

120628

vi fikade lite på nellys och sedan har jag hängt med bergman. vi gjorde mat till mig han och emma. var ute och ragga lite och sen kom jenny och erik över på kaffe och med sig hade dom bullar. så gott! så blev lite svamel och nu har alla gått hem. så nu ska jag kolla klart på programmet på tv sen ska jag sova, för imorgon ska jag få jobba. jag är grymt taggad. ska få vara i kiosken på kraja. så jobbar jag med bästa jenny vilket gör det så mycket roligare :)

ha en trevlig helg dessutom. saknar familjen grymt mkt. och jag har en överraskning när jag kommer hem, eller jag vet den redan men jag vill bara hem och provköra!!

 

här en bild på mille hur han sov idag på golvet. hahaha asså så söt hund, jag är kär! så glad att man är gudmor åt han. känns som min lille buse med haha.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: