2012-06-28 | 00:51:15

120628

liten sammanfattning av idag.. lite ärenden på morgonen sen drog jag till ingela och fick hemmagjort kebab med ris. mm så gott det var! åkte sedan till ams för att fixa a-kassa. hängde lite på kraja därefter, hämta tvätten sedan åkte jag hem till lina, vi pratade om allt och jag fick smaka på bullar hon hade bakat. sjukt goa, hann mysa lite med rolle också. åkte därefter hem, hängde upp tvätten, städade både nere hos mig och uppe hos bergman. så nu luktar det gott i hela huset vårt! så vi får hoppas att bergman blir glad nu när han kommer hem från tärna!

jag och marielle åkte till kraja och hängde lite med tjejerna. spelade shack för första gången i mitt liv, med hjälp av carro förstås och VI VANN! nice. drog hem till marielle och kikade film, med chips och dipp. eller jag åt som en jävla häst. imorgon börjar godisförbjudet på riktigt!

nu har jag kollat lite på the middle men tänker så mkt samtidigt så jag tänkte skriva lite här.. men nu ska jag kolla vidare och sen sova. imorgon blir det vara barnvakt till min gudson och åka på loppis med ingela :) trevlans dag!!

och snart så kommer frida hit, eller ja, vi åker hit tillsammans. åh jag längtar så mycket. ska bli så roligt att hon ska komma hit, för det är det enda jag längtar till just nu. och yran, för då ska jag och frida visa hur söderlänningkusinerna super :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: