2012-06-28 | 00:44:46

Ack ack, stackars barn

förstår inte hur folk orkar behandla varandra. hur folk förändras och blir som främlingar för varandra. och hur folk snackar skit om varadnra och sen är dom bästa vänner. står ni verkligen för vad ni säger? nja, tror ni säger ganska mycket för att vara snälla mot den som kanske inte gillar den personen osv. men vafan, stå för vad ni tycker istället? så mycket jag har hört, så ser man endå hur man skriver på facebook, gillar bilderna osv. men lägg ner nu? jag vill aldrig höra skitsnack. och jag är glad att jag har flyttat från sandviken. för ingen där är ärlig eller en sann vän egentligen. för alla bara lever i en bullshits bubbla. jag är så glad att jag tog steget och flytta därifrån och träffade underbara människor här istället. alla kan inte älska alla men jag vet verkligen vart jag har dom här. inte dom hemma, det vet nog ingen där hemma vart man har varandra.

stå för ni tycker och ryck upp er. väx upp och gå ur bullshits bubblan istället. jag vet iaf nu vilka jag kan lita på och inte lita på. kommer inte dra upp nå namn eller nå. ni får ta åt er om ni vill, de är lika bra. för ni vet väl att ni har snackat skit förmodlar jag!

förutom mamma pappa osv som läser. ni har nog gjort erat om det här med skit snack.

 

JAG ÄLSKAR ARJEPLOG OCH VILL ALDRIG MER KOMMA TILL SANDVIKEN :) det står jag för och det är dagens sanning!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: