2012-06-18 | 21:33:59

Lite snabbt om helgen

blev jobb på fredagen och efter jobbet blev det raggning på samhälle eftersom vissa hade gått ut skolan och vissa tog studenten. var fart på samhälle kan jag lova. men det var roligt. skönt och vara nykter med!

på lördagen så var det bakis (för bergman) häng och vi gjorde ägg och bacon som frukost. sen drog vi på lite äventyr. men jag hade ju kira också så jag och sandra tog en lång promenad med henne och det var så trevligt. vi svamlade om allt och det var skönt väder. sen kom pappa och helena hit så vi började hålla på i lägenheten så nu är allt inne men det är inte klart än men vi hann med jävligt mycket. bara kläder som ska upp och nån låda med saker som jag inte orkat tagit upp ännu. käkade på harrys med pappa och helena sen drog jag och mös med kira i soffan. raggade lite med sandra ett tag och vi skjutsade några hit och dit. sandra åkte hem och jag tog en raggarrunda själv. hamnade hos ingela (biffens mamma) som fyllde 40år så det var brakarfest där kan jag lova. det var sjukt roligt. älskar när äldre blir knall och man blir bara glad av dem. somnade väl kanske inte förns 7 på morgonen.

jag tim och bergman köpte frasses och satt här hemma och kollade på tv. pappa och helena kom igen och vi städade lite till. sen så åkte dom till sin stuga och vi åkte och handlade lite. blev makaroner och korv uppe hos bergman. sen låg vi bara och kikade film och jag gick ner och la mig. elina kom också så fick sovsällskap som var mycket trevligt. länge sen hon och jag pratade om allt osv. så de var rikigt skönt :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: