2012-06-18 | 21:42:24

Today 120618

på morgonen åkte jag och elina till kraja för att käka frukost med pappa och helena. sen åkte vi upp på galtis, alltså läängst upp på berget och kikade. så sjukt fint!! sa hejdå till pappa och helena sen åkte jag hem, tog en dusch och hämtade sedan upp lina och jenny plus så är jag ju gudmor till världens finaste hund milton :) vi åkte till arvidsjaur och kikade lite. köpte bur till mille och gick på dollar och käkade go mat. en trevlig dag helt enkelt med tjejerna. kom hem och hann inte ens sätta mig i soffan utan att erik ringer och säger att jag ska följa med till stugan. självklart hänkar jag! så hoppa in i bilen och brassa till stopstation där vi åkte båt till en ö som deras stuga var på. SÅ SJUKT FINT! man ville aldrig lämna ön. vi grillade, spela crocket (JAG FÖRLORA), fiska (samuel fick lära mig för jag gjorde fel hela tiden) och hade det bara anmällt skönt.

men nu har jag nyss kommit hem och jag är helt slut. men håller på laddar telefon så ska jag ta en kvällspromenad innan läggdags så jag blir riktigt slut! har fan vart ute i fina vädret hela dagen typ, och det är jag fan glad för än att jag hade suttit här hemma.

så tack alla för idag. verkligen känt mig lycklig och så himla glad hela dagen. det behövdes!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: