2012-06-14 | 17:05:06

Torsdag

idag så blev det jobb! det gick långsamt men endå snabbt. alla var gode trött men det gick bra. var as god mat på kraja också så blev på bra humör. åkte hem, somna såklart och biffen väcker mig. han och magnus går. sen skrämmer dom ihjäl mig. då har dom vart och tagit nycklarna av fredrik för att komma in till hans lägenhet för att skrämma mig! JAG BLEV LIVRÄDD! men lite roligt var de ändå haha.

så har jag ätit blåbär, hallon, banan och lite kesella :) jättejätte gott. men såklart så spiller man på ett ljust linne.. så fin fläck! killarna spelar tvspel och sitter och skrattar och skriker. jag själv kommer nog somna snart igen. är så glad att jag inte jobbar i kväll och jag börjar inte förns 16.00 imorgon! jag älskart.

ihelgen blir jag därimot hundvakt till kira som är fredriks pappas hund. kommer nog upp nån hundbild sen, hon är jätte mysig. sen kommer ju pappa helena och jennifer på lördag. dom kommer upp med alla mina saker som ska in i lägenheten. så det blir NICE! jag är as taggad. ska bli så mysigt att få ett eget här uppe.

annars händer det inte mycket. jag har inget liv typ. jag jobbar jobbar jobbar och sover. ska försöka pröva med en promenad nån dag för att se hur det går med benen men annars är allt ok. hoppas ni alla mår bra hemma också.

krya på dig farmor. jag ringer någon dag då jag är pigg och allert. hoppas du blir bra och att vi ses när jag är hemma igen! PUSS PÅ DIG OCH FARFAR.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: