2012-11-25 | 16:11:55

121225

länge sen jag skrev något här. men allt är bra iaf om någon ville veta, livet rullar på som de ska och inga klagomål tyvärr.
 
jobbar varje vecka och pengarna rullar in som de ska. på julafton kommer jag därimot hem, ska bli så kul och få fira jul med mamsen papsen mormor och resten. tobias ska också följa med hemåt. det ska bli extra kul. men vet dock inte hur länge jag blir i söder. vi åker nog upp till norr väldigt snabbt eftersom sofia är hemma, de är viktigt att vara hemma då. inte direkt så hon är här ofta nu så. och nyår hoppas jag på att de blir fiesta till 1000%!
 
har verkligen vart nykter nu i nån månad. kan ha hänt att jag har druckit 2 lördagar på dessa månader men inte mer. kör hellre så alla fylleskallar kommer hem ordentligt.
 
nu har jag iaf tvättat och städat lite. jag ska lägga mig i tid nu, börjar kl 8 imorgon och slutar 12. ska städa då bara, men inte resten av veckan. jag ska jobba både i reception och i serveringen. på fredag är de också julbord på jobbet. ska bli ganska intressant!
 
ja nu har ni fått några bokstäver och rader av mig, ha de så bra!
1 Kommentarer
Anonym:

Det är såååå roligt och läsa dina inlägg gumman:-)
Jag längtar till julen och att du min älskling kommer hem, de är den bästa julklappen jag kan tänka mig!
Puss

2012-12-06 | 11:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: