2012-10-12 | 19:00:40

121012

nyss pratat i telefon med min älskade vän sofia. vi ska ta en promenad tidigt imorgon innan jag börjar jobba. dock är hon i kalmar och jag i arjeplog men tur har man telefon. så jag har ju kommit på smarta iden att vi kan endå prata med varandra när vi är ute och går så känns de som vi går med varandra.
 
igår var jag och moa till tjärnberg och hälsade på hennes mormor och morfar, fick våfflor och för första gången åt jag hjotronsylt och de var faktiskt gott. fick tom älgfärs med också av hennes mormor, så söt :)
vi åkte hem och dom sa att det snöade i arjeplog men ikket, den försvann lika fort så vi fick inte se nån snö.
 
idag har jag vart ute och gått i rapatjärn med moa och hennes hund merca. efter det chillade jag lite i soffan och gjorde as god kyckling grönsakswok med nå sås. jag bara hitta på nånting och de gick ju faktiskt riktigt bra endå. sen tog jag en till promenad med tobias i telefonen, efter promenaden åkte jag och handla lite frukt och lite godis till filmerna som blir ikväll på tv.
 
men nu ska jag väl bara chilla med the middle innan filmerna sen ska jag gå och lägga mig i tid för imorgon blir de som sagt en promenad med fia och sen ska jag åka och jobba. blir jobb hela helgen så kommer inte kunna skriva nånting här iaf, är fullt upp på jobbet. är konferanser hela helgen plus halva måndag så jag kommer få vara konferansvärdinna och de ska bli riktigt roligt. men hoppas ni har de bra där hemma. ha de bra!
 
farmor, jag vet att du ringde mig idag men tänkte att jag ringer dig nästa vecka. puss och kram!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: