2012-09-25 | 15:09:13

120925

nu var det ett bra tag sen jag skrev här i bloggen. det är fullt upp i mitt liv och jag har inte suttit vid datorn på länge nu. jag kommer inte ihåg allt vad som hänt men jag har jobbat, hämtat min älskade bil, vart med goa vänner och haft det bra helt enkelt.
 
jag kan ju ta och säga att jag är världens lyckligaste nu för jag har fått min bil, jag är så kär i den och det är nästan den jag tänker på innan jag går och lägger mig och när jag vaknat. att jag ska få åka ut och köra med den. haha. började nästan gråta när jag fick den för jag hade fått för mig att den var rätt så ful osv men nicke hade gjort den så perfekt så jag blev så lycklig!
 
så det var en rolig trip hem. tobias följde med mig också, så de var roligt och visa hur det var hemma hos mig än hur de bara ser ut i arjeplog haha.
 
jag har sökt massa jobb också, för jag vet inte vad jag vill göra i vinter. så dom har hört av sig lite här och var, sökt till norge osv. trysil verkade intresserad och det skulle ju inte vara tråkigt om man fick jobb där direkt. jag är ju så spontan av mig så jag kan ju hamna nånstans här i värdlens bara hipsvips.
 
nu ska jag ladda telefon och göra mig klar till att åka och jobba, fick jobba lite extra idag och det ska bli super kul. så man har något att göra, sen ska jag väl hänga med moa. vi ska ta en promenad med merca. imorgon ska jag åka och kolla på hornavan hotell, för jag lämna cv dit idag och dom ville att jag skulle komma och kolla på hotellet. så får se hur de blir med det.
 
ha de bra, saknar er alla hemma. jag hann ju iaf säga hej till alla i familjen och det fick mig att få ny energi. älskar er!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: