2013-02-12 | 22:47:54

130212

länge sen jag skrev här nu, men har inte haft tid alls och det förstår nog alla. jag jobbar hela tiden och har inget annat än jobbet i huvudet.
 
men det går bra allt här i livet, sambo med min tobias är jag också. vi ska tom hyra ut lägenheten nu i några veckor till tyskar som kommer hit som är biltestare. så vi ska bo 3 mil utanför arjeplog hos hans föräldrar. ska faktiskt bli trevligt.
 
 nu har jag vart sjuk sen i söndags, har haft som en magsjuka men endå inte, yrsel och illamåénde och helvete allt. inte roligt alls, är fortfarande inte frisk. så hoppas jag blir bra till imorgon, då är jag iaf ledig från jobbet. och på torsdag lär jag jobba för då är det planka. då är de fullbokat och då måste alla ungefär jobba.
 
pappa var här i helgen också, och det var så himla roligt. hann ses lite grann, i söndags innan jag blev sjuk så tog pappa hans kompis jonas skoter som också följde med och jag tog pappas skoter och vi tog en sväng till akkelis. det var så himla kul och perfekt väder, lite kallt men solen gjorde endå en varm. det var jätte roligt!! hoppas han kommer upp snart igen, för det är så skönt att ha han här.
 
efter skoteråkningen följde tobias med oss till galtis, så åt vi mat där. jag åt pannkakor (plättar för norrläningarna) haha! sen var det bara hem och städa. åkte till jobbet också men kunde inte vara där så åkte hem direkt. så åkte hem och la mig och sov direkt. nu har jag väl sovit nästan som 2 dygn men vaknat mellan åt. ska snart gå och sova också, kolla på nån film och sova så mycket jag bara kan. bästa medicinen! ska till doktorn imorgon och kolla om det är något som är fel.
 
men det är väl bara det som har hänt just nu, annars går allt som på räls, jobbar och sliter! ha de så bra, saknar er alla där hemma. puss & kram!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: