2013-02-14 | 02:10:05

En vanlig onsdag i Arjeplog

idag har jag gjort massa ärenden, städat lägenheten innan slutstäd imorgon och gjort massa matlådor till tobias. var till jobbet och tog ut massa papper till dom som ska bo i lägenheten, då sulle alla ut på harrys och ha lite after work party, klart man inte bangar. träffade matilda så hon följde också med, hade jätte trevligt. träffade några engelskmän som känner en vän härifrån. en kallade jag ron weasly, så de var jätte kul och träffa dom. hade iaf jätte trevligt med alla som var där. länge sen jag hade så kul på krogen. plus våra irländare som följde med, jag har lovat dom att åka till dom i sommar, vilket jag kommer göra. irland är nog ett land jag skulle verkligen vilja flytta till.
 
nu ska jag sova, göra slut städ i lägenheten och ta en promenad med thea innan jobb. ha en trevlig torsdag plus helg utifall jag inte skriver mer,
 
 
xoxo!
 
jag älskar min tobias som jag vill leva med tills jag blir skrynklig och hoppas vi håller hand när ni dör tillsammans <3
 
ps. saknar verkligen alla er hemma!!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: