2013-05-27 | 15:03:19

<3

vill bara säga att livet känns helt förvirrat men endå på ett bra sätt.
 
har ett jävligt bra flyt med jobb, jobbar nu på ett ställe till midsommar, drar till london som semester sen 1 juli börjar jag på ett nytt jobb som jag tror kan bli riktigt bra.
 
även att jag fick vara hemma en vecka som gjorde mig gladare än någonsin, att få vara med mamma och alla andra i familjen gjorde mig så lycklig. jag saknar att jag inte får vara med er jämt! men de kändes skönt att få träffa alla.
 
och att jag har ju en helt underbar pojkvän fast man har sina tjafs men endå älskar varandra. vi har verkligen klarat det bra nu när vi håller på flyttar för fullt. de är stressigt och jobbigt men endå skönt och roligt. vi kommer få de perfekt, de känner jag på mig fast jag har vart lite anti mot hus osv. men det känns jävligt roligt. att börja ett nytt liv med den jag älskar, inte dåligt för att vara mig!
 
allt känns bra och allt kommer bli bra. jag mår bra och jag klarar mig jämt fast jag har haft det svårt ibland. jag är så jävla fucking awesome!
 
jag älskar er alla i min familj!!!!!! ni är guldvärda.
 
nu ska jag fortsätta packa här i lägenheten och försöka ställa allt så vi får med det imorgon på förmodligen sista släpet som kommer gå från lägenheten till huset. sen börjar stor renovering och all dess inredning, jag är så taggad. jag längtar!
 
:)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: