2014-08-14 | 17:48:54

Påväg till Kiruna

Torsdag 7/8 var väskan packad och både jag och Nemo var redo att åka. Så först körde vi till Luleå för att hämta mina nya byxor med zip off som är de bästa köpet jag inhandlat! Sen vidare mot Kiruna, där jag träffade på Jennifer. Vi gick och kikade på lite kläder man kunde köpa där man får all mat osv, köpte en mössa och en tröja där de står Fjällräven Classic på. Träffade även resten av gänget, vi gick och åt nån äcklig jävla kebab tallrik på nå ställe och sen gick vi tillbaka till campingen som iaf jag och Jennifer skulle bo på, hade en stuga där hundar fick vara i. Sjukt fin stuga för att vara för hundar. Så dit skulle jag kunna bara åka för att bara vara nån gång, vi gick runt och kollade lite på hur de såg ut där på campingen och sen packade vi om och diskuterade packning osv. Nervöst kändes de men tror alla tre sov gott på natten.
 
Nemo och väskan är nästan lika stora.
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: