2014-06-23 | 19:47:46

Tjabba labba...

Jag kommer förmodligen inte vara så himla bra på att skriva här om min resa.
 
Har ju köpt ett kort som heter Top of Arjeplog och menas att man tävlar om lite priser om man har gått 10 toppar inom Arjeplog kommun. Jag har gjort min 3/10 topp igår, berget jag och Nemo gick upp på heter Alep Iksják. Var jätte kul och mysigt att bara gå helt tyst och lyssna på alla olika ljud som finns i skogen. Nemo älskar att vara i skogen märker jag direkt, han springer runt och leker för sig själv och springer upp och ner hela tiden. Men han är jätte duktig och jag älskar att se honom lycklig.
 
Nemo fyller även 1 år idag, som jag tycker är jätte speciellt. Så jag har gjort en kött tårta till Nemo och han ska få den alldeles strax så fort bären har tinat lite. Min lilla prins <3
 
Annars är väl livet som vanligt här uppe, mamma var här förra veckan och jag mår så bra när hon är här för då känner jag mig verkligen som hemma.
 
På söndag ska jag och Tobias åka och kolla på en stuga som ligger precis vid vattnet. Jätte mysigt ställe men man måste få se de inifrån också än bara utanpå. Så kanske man köper sig en stuga. Inga grannar och bara skog och vatten runt om en, som ett dröm palats ungefär. Men känns de inge bra så ska vi väl försöka leta efter andra ställen, finns ju inga dåliga ställen här i Arjeplog så dröm läget kommer nog inom kort.
 
Nu har jag väl inte så mycket att berätta, ska väl ge Nemo tårtan nu och gratta han och så ska vi ut på en promenad, tror vi ska åka till skogen och leka lite :)
 
Även grattis till mig som har fått fast tjänst på Konsum också!
 
Ha de bra allihopa, förmodligen ingen som läser just nu men ni som gör de nån gång. Hoppas ni mår bra!
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: