2014-03-23 | 16:32:40

Detta är ett av mina största händelser i livet, typ!

Eller ta tag och ta tag, jag måste få kondition för att klara av att gå fjällräven classic den 8 augusti. Jag har inte tränat sen jag bodde hemma, eller har tränat kanske nån gång men inte så jag gjorde när jag bodde i Sandviken. Men nu är de dags och jag vill att ni ska vara med på min resa för att se hur jag lyckas med vandringen i augusti.

Nemo ska också självklart följa med, men han kan jag inte träna så som jag måste träna mig eftersom Nemo är inte ens 1år än och jag vill inte att han ska få dåliga leder för att jag tränar honom för snabbt!

Men han blir 1år i Juni och han är endå i en bra form nu så ska nog inte bli några problem.

Så önska mig lycka till och häng med på min resa, för detta ska jag lyckas med.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: